Forum Gildia Pain Hunters, Radosne Dzieci Ciemności, Ochrona Środowiska, Eksterminacja Kanadyjczyków Strona Główna

 kupilbym fajną bron dla nekromanty lub zbroję
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Cezar
G.O.D.



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 15:47, 09 Lut 2006    Temat postu:

to jest dość dobre rozwiązanie bo Dmg jakiś taki lepszy a i deth magic rzucać można Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Banana
Węszyciel



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 14:33, 10 Lut 2006    Temat postu:

No wiesz... Ogólnie to młotg ma większy dmg, ale zanim zadasz jedno uderzenie przeciwnicy w tym czasie zdążą cię zabić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Swamp
Admin



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:40, 10 Lut 2006    Temat postu:

To jest prawda, ale młotem możesz łatwo powalić przeciwnika i wtedy go dobić. BTW uważam, że AN powinno zrobić tak, że powalony dostaje +50% obrażeń, czy coś takiego, byłoby bardziej realistyczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cezar
G.O.D.



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:13, 11 Lut 2006    Temat postu:

Najlepiej byłoby gdyby szubkość broni nie zależała od jej rodzaju czy zadawanego dmg tylko od strenghta. Wtedy ktoś słaby nie mógłby używać ciężkiej broni a zbroja (dla woriora Razz ) także mogłaby zostać dostosowana w zależności od właśnie tej umiejętności. Mogliby dodać też opcję w której można poprawiać swoje statsy nie tylko przez wyższy lvl i bajery do zbroji ale np. przez zwycięztwo w jakimś turnieju. Ale to pewnie tylko płonne nadzieje Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakob
Pain Hunter



Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 17:54, 13 Lut 2006    Temat postu:

szczerze mowiac jst z letka bezadziejne Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cezar
G.O.D.



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:55, 13 Lut 2006    Temat postu:

uzasadnij jeśli łaska Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Swamp
Admin



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:36, 13 Lut 2006    Temat postu:

Z tego co zrozumiałem, chciałbyś mieć system podobny do tego, który jest w Morrowindzie. Jeśli o to chodzi, to też bardziej by mi odpowiadał bardziej skomplikowany system cech, ale trzeba wziąść pod uwagę zaletę jaką daje ów prostszy system rozdawania skill pointów, w którym można zmienić ich rozmieszczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cezar
G.O.D.



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:51, 14 Lut 2006    Temat postu:

nom... mi tam się podobało rozwiązanie z morrowinda przynajmniej było więcej opcji rozwoju itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Swamp
Admin



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:34, 14 Lut 2006    Temat postu:

Osobiście wolę ten prostszy sytem z możliwością zmieniania rozmieszczenia skill pointów niż w morrowindzie. Dzięki temu możesz być runnerem, farmerem i postacią pvp w jednym! Gdyby tak nie było gra by była zdecydowanie gorsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cezar
G.O.D.



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:34, 14 Lut 2006    Temat postu:

hehe ja nie mówię o zablokowaniu tych możliwości tylko o ich powiązaniu... no wiesz dwie umiejętności zwiększają się nawzajem... w pewien sposób... np. siła i walka na miecze zwiększają dmg w jego atakach (są silniejsze albo szybsze) w zależności od tego jakie umiejętności są rozwijane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Swamp
Admin



Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:48, 15 Lut 2006    Temat postu:

Zasadniczo przecież tak jest! Jeśli masz miecz 12-24 req. 10 swordmanship to jak masz go np. 5 to zadaje 6-12! BTW jakby był tak skokmpilikowany sytem cech jak w Morrowindzie, to nikomu by się nie chciało 35 statystyk zmieniać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakob
Pain Hunter



Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 20:26, 16 Lut 2006    Temat postu:

jasiu ma racje chociaz cechy w morrowindzie byly bardzo fajne moim zdaniem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cezar
G.O.D.



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:14, 16 Lut 2006    Temat postu:

no... i nadal nic nie kapujesz... nie chodzi mi o ich zmienianie tylko o nowe możliwości w rozwoju prowadzonej aktualnie postaci... pomyśl zamiast tych paru podstawowych umiejętności byłoby ich więcej tylko dzieki wprowadzeniu możliwości kombinacji i każdy osiągnąlby możliwie najbliższą jemu tylko znanemu ideałowi przez co rozgrt\ywka byłaby ciekawsza Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Gildia Pain Hunters, Radosne Dzieci Ciemności, Ochrona Środowiska, Eksterminacja Kanadyjczyków Strona Główna -> Handel Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin