Autor |
Wiadomość |
Cezar
G.O.D.
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:47, 09 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
to jest dość dobre rozwiązanie bo Dmg jakiś taki lepszy a i deth magic rzucać można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Banana
Węszyciel
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 14:33, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No wiesz... Ogólnie to młotg ma większy dmg, ale zanim zadasz jedno uderzenie przeciwnicy w tym czasie zdążą cię zabić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Swamp
Admin
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:40, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
To jest prawda, ale młotem możesz łatwo powalić przeciwnika i wtedy go dobić. BTW uważam, że AN powinno zrobić tak, że powalony dostaje +50% obrażeń, czy coś takiego, byłoby bardziej realistyczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
G.O.D.
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:13, 11 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Najlepiej byłoby gdyby szubkość broni nie zależała od jej rodzaju czy zadawanego dmg tylko od strenghta. Wtedy ktoś słaby nie mógłby używać ciężkiej broni a zbroja (dla woriora ) także mogłaby zostać dostosowana w zależności od właśnie tej umiejętności. Mogliby dodać też opcję w której można poprawiać swoje statsy nie tylko przez wyższy lvl i bajery do zbroji ale np. przez zwycięztwo w jakimś turnieju. Ale to pewnie tylko płonne nadzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakob
Pain Hunter
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 17:54, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
szczerze mowiac jst z letka bezadziejne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
G.O.D.
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:55, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
uzasadnij jeśli łaska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Swamp
Admin
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:36, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co zrozumiałem, chciałbyś mieć system podobny do tego, który jest w Morrowindzie. Jeśli o to chodzi, to też bardziej by mi odpowiadał bardziej skomplikowany system cech, ale trzeba wziąść pod uwagę zaletę jaką daje ów prostszy system rozdawania skill pointów, w którym można zmienić ich rozmieszczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
G.O.D.
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:51, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
nom... mi tam się podobało rozwiązanie z morrowinda przynajmniej było więcej opcji rozwoju itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Swamp
Admin
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:34, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Osobiście wolę ten prostszy sytem z możliwością zmieniania rozmieszczenia skill pointów niż w morrowindzie. Dzięki temu możesz być runnerem, farmerem i postacią pvp w jednym! Gdyby tak nie było gra by była zdecydowanie gorsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
G.O.D.
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:34, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
hehe ja nie mówię o zablokowaniu tych możliwości tylko o ich powiązaniu... no wiesz dwie umiejętności zwiększają się nawzajem... w pewien sposób... np. siła i walka na miecze zwiększają dmg w jego atakach (są silniejsze albo szybsze) w zależności od tego jakie umiejętności są rozwijane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Swamp
Admin
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:48, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Zasadniczo przecież tak jest! Jeśli masz miecz 12-24 req. 10 swordmanship to jak masz go np. 5 to zadaje 6-12! BTW jakby był tak skokmpilikowany sytem cech jak w Morrowindzie, to nikomu by się nie chciało 35 statystyk zmieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakob
Pain Hunter
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 20:26, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
jasiu ma racje chociaz cechy w morrowindzie byly bardzo fajne moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
G.O.D.
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:14, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
no... i nadal nic nie kapujesz... nie chodzi mi o ich zmienianie tylko o nowe możliwości w rozwoju prowadzonej aktualnie postaci... pomyśl zamiast tych paru podstawowych umiejętności byłoby ich więcej tylko dzieki wprowadzeniu możliwości kombinacji i każdy osiągnąlby możliwie najbliższą jemu tylko znanemu ideałowi przez co rozgrt\ywka byłaby ciekawsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|